23.3.2013

We Are Glamily ♥ Adam Lambert in Finland !


Huh. Mä en oikeasti tiedä mistä aloittaa!
Eilinen keikka oli jotain ihan uskomatonta, upeaa ja epätodellista. Se oli mun elämäni upein kokemus, ja oli mahtavaa kokea se juuri Juulin kanssa. Edelleen on vaikea tajuta, että siellä mä oikeasti olin ja näin Adamin! Olin odottanut tätä keikkaa enemmän kuin mitään muuta ikinä aikaisemmin - ja nyt se on sitten ohi.

Tottakai tiesin, että Adam on huippu live-esiintyjä, mutta silti keikka ylitti mun odotukset kertaa miljoona! Adam lauloi ehkä jopa paremmin kuin levyllä, ja se kertoo jo jotain laulutaidoista; Adam on mahtava! Lavashow oli pidetty minimissä ja musiikki oli se pääasia, siitä tykkäsin kovasti. Adamin ja bändin lisäksi lavalla oli vain kaksi miestaustatanssijaa, sekä kaksi gospeltyylistä taustalaulajaa. Tämäkin oli mun mielestä ihanan erilaista ja rohkeaa, juuri Adamin tyylistä!

Heti keikan alkuun Adam tykitti suurimpia hittejään, keskivaiheilla kaikki hiljentyivät kuuntelemaan akustisen What do you want from me ja Outlaws of love ihanana reggaeversiona. Yksi kohokohdista oli myös Adamin Saulille omistama Broken English!  Keikka läheni loppuaan ihan liian nopeasti, ja viimeisen kappaleen aikana koko areena lauloi mukana "No trespassers? Yeah my ass!" Hihi, parasta!

Välispiikit oli myös niiiin ihania, mutta päällimmäisenä mulle jäi mieleen Adamin kehotus olla oma itsensä ja rohkeasti erilainen, sekä hyväksymään muut sellaisina kuin he ovat. Tämän takia mä Adamia ihailenkin! Olin yhtä hymyä koko illan ja olen edelleen, haha. Tän kokemuksen tuomilla muistoilla ja hyvällä mielellä jaksaa taas jatkaa kouluhommia ja kevättä, eilistä iltaa en unohda ikinä!

Adamin twiitistä saatiin vielä yksi ilonaihe:
"Amazing show Helsinki!! Loved that wild energy!!! Thank u for making the final night of We Are Glamily Tour a hit!"

Siinä nyt jonkun verran tunnelmointia, vaikka eihän tota voi oikeestaan edes sanoin kuvailla! Oli vaan niin mahtavaa ♥ 

Sattuiko joku tätä lukeva olemaan tuolla samaisella keikalla? Mitä meiltä olitte?

2 kommenttia:

  1. Olinolinolin!
    Oli kyllä niin upea keikka että ei mitään järkeä! :D
    En voi uskoa että mää ihan oikeasti näin Adamin!
    Se oli vaan jotenki niin uskomatonta...
    Ja voin vaikka vannoa, että se katto mua yhessä välissä silmiin! >:D

    Ja tosi hyviä kuvia! :)♥

    Twitter @Maria_Finnbert

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! On vaan ihan kauhee ikävä takasin ! ♥ Nyt täytyy vaan ootella Adamin uutta albumia ;)

      Poista

Mitä mieltä olit? Kommentit tervetulleita! :)