20.5.2014

kestohymy



Viikonloppuna oli vihdoinkin upea ilma, niin lämmin ! Suunnattiin veljen kanssa pyörillä leffavuokraamon kautta satamaan pehmiksille. Illalla kääriydyin mukavan ja huolista vapaan päivän päätteeksi katsomaan suklaalevyn kanssa Luukaupunkia, joka oli kirjaan verrattuna melko isokin pettymys, mutta eipä se mun fiilistä haitannut. Jace oli ihana. :-D

Viimeviikon tiistaina olin koko päivän yhtä hymyä ja koin pieniä fanityttöhetkiä. Tommy Joe Ratliff, elikkäs Adam Lambertin kitaristi (nuo kaksi sattuvat olemaan mulle melkoisen tärkeitä henkilöitä) tweettasi minulle ! Fysiikan tunnilla sydän hyppäsi kurkkuun ja mun päivä mullistui. Olisi vaan aika hienoa, jos voisi yhdellä pikkuisella tweetillä ilostuttaa jonkun elämää yhtä paljon, kuin tuo Tommyn teki minulle. Vieläkin hymyilyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mieltä olit? Kommentit tervetulleita! :)