7.4.2013

korvaamaton ystävyys ♥


Ystävyys on ehkä upein asia koko maailmassa. On joku, johon luottaa täysin, jolle puhua, jonka kanssa nauraa. Joku, jonka kanssa kokea niin mahtavia kuin ikäviäkin asioita. Joku, jota rakastaa ja josta välittää yli kaiken.

Oon niin onnellinen, että mulla on sellainen ystävä! Juuli on mulle ehdottomasti tärkein ihminen maailmassa, ja tiedän, että tulee aina olemaan. Ollaan oltu parhaita ystäviä yli kymmenen vuotta, enkä edes muista aikaa ennen Juulia. En tosiaan tiedä, mitä mä tekisin ilman mun parasta ystävää.

Minä ja Juuli ollaan oikeastaan aika erilaisia persoonia, ja välillä me kyllä molemmat ihmetellään, että miten just me kaksi ollaan niin hyviä ystäviä. Ehkä me jotenkin täydennetään toisiamme, niin kliseiseltä kun se kuulostaakin, hihi. (Ja jos Juuli nyt lukee tätä, niin se ajattelee, että mä kuulostan meidän kuviksen opelta...)

Me ollaan koettu yhdessä kaikenlaista ja tunnetaan toisemme ihan läpikotaisin. Juuli on mulle ihan sanoinkuvaamattoman tärkeä ja rakas. Ihan kuin sisko! 

♥ Paljon, paljon, PALJON onnea 16-vuotiaalle Juulille ! 


Juuli mä tajusin, että tää on meidän biisi, cause you're the only one who know me better than I know mysel

2 kommenttia:

Mitä mieltä olit? Kommentit tervetulleita! :)